Jumaat, 22 November 2013

borang KEM KASIH 4


Borang penyertaan

 

Kem ANAKKU SOLEH , insan hebat (K A S I H  4)

(Terbuka kepada anak-anak berumur  9 – 15 tahun)

 

Tempat              : Pusat Tarbiyyah Raudhotul `Ilmi, Kg. Sg. Seluang Atas, 09600 Lunas, Kedah

Tarikh Program : 8hb Disember – 12hb Disember 2013/

  5 Safar -9 Safar 1435H  (Ahad-Khamis)

 

Pastikan maklumat diisi dengan lengkap dan tepat dengan huruf besar.

 

NAMAWARIS/PENJAGA :__________________________________

ALAMAT RUMAH :_________________________________________

    _______________________________________

NO. H/P:_________________ NO. TEL. (R): __________________

NAMA YANG INGIN DIHANTAR :

BIL
NAMA ANAK
NO MY KID/ MY KAD
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Pengakuan Bapa/Ibu/Penjaga

Saya ________________________________mengaku bahawa semua butiran di atas adalah benar. Pihak penganjur berhak membatalkan penyertaan /pendaftaran anak saya serta-merta sekiranya butiran yang dinyatakan adalah tidak benar atau palsu.

Saya juga bersetuju bahawa saya_____________________________ tidak akan mendakwa pihak penganjur sekiranya berlaku sebarang kemalangan, kecederaan, kehilangan atau kematian ke atas diri anak saya disebabkan KECUAIAN DIRINYA SENDIRI sepanjang tarikh kem berlangsung.

Saya juga mengaku bahawa keselamatan diri dan harta benda milik anak saya adalah tanggungjawab anak saya sendiri.


 
Tandatangan Bapa/Ibu/Penjaga



 

_____________________________

Nama Penuh:

No. K/P :

 

*Tarikh akhir serah borang sebelum 5 Disember 2013 (Khamis)

*Yuran sebanyak RM150 termasuk  fail program, penginapan, makan

 minum dan sijil

*Sebarang pertanyaan sila hubungi: Ust. Yusof (019-4642756) atau   

 Pn.Kalsom (014-2499276)

*Daftar secara kumpulan minima 3 orang DISKAUN RM20/orang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan