Rabu, 26 Januari 2011

Borang penyertaan

Borang Pendaftaran
DISKUSI REMAJA ISLAM TAHUN 2011
Kitab : Apa ertinya saya menganut Islam?

(Terbuka kepada semua remaja berumur 13th  hingga 18th)

Tempat                               : Raudhotul `Ilmi, Kg. Sg. Seluang (atas), 09600 Lunas Kedah
                                                 (bersebelahan Kubur Sg. Seluang)
Tarikh Program             : 12 Rabiul Awal 1423H / 15 Feb. 2011
Masa                                    : 08.30 pg – 04.30 ptg

* Tarikh akhir serah boring pada atau sebelum 13/02/2011 (Ahad) 
Pendaftaran jam 8.00 pg
Yuran Pendaftaran RM15.00 seorang ( termasuk kitab dan makan minum )                                                           Sebarang pertanyaan sila hubungi : 019-4642756 @ 012-4964346 (Ust. Yusof b. Salleh)

Pastikan maklumat yang diisi lengkap dan tepat dengan huruf besar.
Nama Bapa/ Ibu/Penjaga          :______________________________________________________________________
Alamat Rumah                : _______________________________________________________________________________________
                                 _____________________________________________________________________________________
No. Telefon       : ____________________________  E-mail  : ________________________________________________
Nama Anak Yang Ingin Didaftar :
Bil
Nama Anak
Tarikh Lahir
Keadaan Kesihatan Anak













*  *  *
Pengakuan pemohon (Bapa/Ibu/Penjaga)
Saya ______________________________________ mengaku bahawa semua butiran di atas adalah benar.
Pihak penganjur berhak untuk membatalkan penyertaan/pendaftaran anak saya serta-merta sekiranya butiran yang dinyatakan di atas adalah tidak benar atau palsu.

Saya juga bersetuju bahawa saya _______________________________________ tidak akan mendakwa pihak penganjur sekiranya berlaku sebarang kemalangan, kecederaan, kehilangan atau kematian ke atas diri anak saya disebabkan KECUAIAN DIRINYA SENDIRI sepanjang tarikh kem berlangsung.

Untuk Kegunaan Pejabat :
Yuran Pendaftaran : RM
Nama Penerima      :
Tarikh                          :

 
Saya juga mengaku bahawa keselamatan diri dan harta benda milik anak saya adalah tanggungjawab anak saya sendiri.

Tandatangan Bapa/Ibu/Penjaga:


_______________________________________                                                                                                                                        Nama Penuh :
No. K/P           :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan